jaggillardig

heey

idag så var vi i ungdomshuset.

sedan drog vi till stan och titta på kläder,

mmmmh

sedan till skolan, emma drog hem.

vi drog till matsalen, matsalen var full. så vi drog till andra sidan, andra sidan var tråkig vi drog till vår d lags sida,

sedan ringde mandana sin pappa, hon bad om en pizza, vi satt och käka pizza mkt mysigt!

mm

sedan hade jag KS fotografering! hihi :)

mmmmmmmmmh,

sedan drog jag hem, jag vart trött sedan hämta jag min bror från dagis,

nu e vi båda hemma, nu e min familj hemma..

nu ska jag plugga sedan fixa mig, sedan sova,

 

ha en bra dag

 

xoxoxoxoxo h :)

HAHAHAHHA
HAHHAHAHAAHHA CHANNE OCH DANA FÖR EXAKT 1 ÅR SEDAN LOLOLOLOLO HAHHAHAHAHHAHAHAH
dana döda mig inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0